Automatyzacja Procesów Administracyjnych
Przenieś swój dział na wyższy poziom efektywności! Pomagamy pracownikom administracji w redukcji czasu zadań za pomocą automatyzacji procesów biznesowych.
Jakie procesy automatyzujemy?
automatyzacji procesów w platformie WEBCON BPS.
Obsługa Korespondencji
Procesy Akceptacji Umów
Zarządzanie Dotacjami
Repozytorium Umów
Automatyzacja procesów administracyjnych - przykłady
Obsługa Korespondencji
Z pomocą WEBCON BPS możesz organizować w pełni zautomatyzowaną obsługę korespondencji firmowej.
Cyfrowe rejestrowanie, przydzielanie korespondencji do odpowiednich pracowników czy śledzenie dystrybucji – to tylko część potencjału tego rozwiązania.
Oszczędzaj czas i już zawsze miej pełną kontrolę nad wszystkimi dokumentami w Twojej firmie.

Kluczowe Korzyści dla Twojej Firmy
- Ograniczenie pracy manualnej.
- Centralizacja dokumentów.
- Kontrola obiegu dokumentów.
- Elastyczne zmiany ścieżek dystrybucji.
- Integracja z systemami zewnętrznymi.
- Mniej czasochłonnych zadań.

Zarządzanie Dotacjami
Nasz zespół pomoże Ci przygotować dedykowane ścieżki procesów takich jak wnioskowanie, ocena czy zatwierdzanie.
Po realizacji tego działania będziesz mógł przygotowywać niezbędne szablony dokumentów i formularze oraz generować automatyczne przypomnienia.
Żaden dokument nie umknie Twojej uwadze.
Kluczowe Korzyści dla Twojej Firmy
- Szybsze przetwarzanie dokumentów.
- Możliwość monitorowania obiegu.
- Poprawa komunikacji wewnętrznej.
- Efektywny przepływ zadań.
- Zaawansowane mechanizmy ochrony dokumentów.
- Intuicyjny panel użytkownika.
Repozytorium Umów
Repozytorium umów pozwala na spójny proces archiwizacji wszystkich dokumentów w Twojej Firmie.
Na podstawie zdefiniowanych kategorii umów oraz ich etapów życia określone zostają czas i miejsce archiwizacji dokumentu w bazie danych.
Po zakończeniu procesu pracownik może w łatwy sposób wyszukiwać oraz edytować zapisane materiały.

Kluczowe Korzyści dla Twojej Firmy
- Wszystkie umowy w jednym miejscu.
- Łatwe zarządzanie i monitorowanie wersji.
- Dostęp za pomocą narzędzi mobilnych.
- Generowanie alertów o ważnych terminach.
- Personalizacja kategorii i filtowania dokumentów.
- Prosta integracja z systemami zewnętrznymi.
Napisz do nas!
Kontakt
InnFlow Sp. z .o.o
ul. Bohdana Dobrzańskiego 1
20-262 Lublin
NIP: 7123396513
KRS: 0000817916