InnFlow

Automatyzacja procesu obsługi wymiany ogumienia flot pojazdów dla Fleet Master.

Dwie osoby siedzą przed komputerem w biurze i analizują proces obsługi ogumienia dla flot pojazdów.

Fleet Master to firma, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze ogumienia dla flot samochodów osobowych i dostawczych. W swojej ofercie posiada usługi: doradztwa i sprzedaży opon, serwisu ogumienia oraz logistyki i magazynowania. Dzięki dynamicznemu rozwojowi organizacja obsługuje dziś ponad 15 tys. pojazdów.

Jakie były cele projektu?

Podstawowym celem projektu było uproszczenie złożonego procesu obsługi serwisowej ogumienia. W związku ze znaczącym rozwojem Fleet Master nasze działania musiały być skoncentrowane na dwóch ścieżkach optymalizacji:

  • optymalizacji czasu tworzenia i dystrybucji dokumentów związanych z realizacją zleceń,
  • optymalizacji procesu komunikacji między punktami serwisowymi (około 250 punktów), klientami i Fleet Master.

Wdrożenie systemu  FleetNet (finalna nazwa rozwiązania) miało zapewnić wsparcie informatyczne w zakresie skomplikowanych procedur ewidencji wykonywanych operacji serwisowych oraz redukcji powtarzalnych błędów na wszystkich etapach procesu.

Z jakiego rozwiązania skorzystaliśmy?

Do realizacji projektu wykorzystaliśmy system WEBCON BPS, czyli platformę typu Low-Code klasy BPM (Business Process Management), która pozwala skutecznie zarządzać przepływem pracy, zadań i dokumentów oraz znacząco zoptymalizować procesy w przedsiębiorstwie.

Na początku przygotowaliśmy mapy procesów oraz dedykowane workflow dla działań związanych ze zleceniami serwisowymi i relokacją opon.

W kolenych krokach przeprowadziliśmy następujące zadania:

  • wdrożenie zintegrowanych kartotek pojazdów i kontrahentów,
  • wprowadzenie generatora zleceń kampanijnych wraz ze zbiorczą wysyłą wiadomości SMS,
  •  przygotowanie ścieżek automatyzacji zamówień zakupu oraz zamknięć miesiąca dla klientów i serwisów (integracja z Comarch Optima).

Jakie korzyści uzyskał klient?

  • Skrócenie czasu organizacji dokumentów serwisowych.

 

  • Uproszczenie komunikacji dla wszystkich interesariuszy.

 

  • Ograniczenie pracy manualnej na rzecz automatyzacji procesów biznesowych.

 

  • Większa kontrola nad danymi serwisowymi oraz finansowymi, dzięki integracji z systemami zewnętrznymi.

 

Chcesz zautomatyzować swoje procesy biznesowe?

Skontaktuj się z nami!!!

kontakt@innflow.pl

+48 516 010 889