Czy zastanawialiście się, co jest kluczem do sukcesu w spotkaniach handlowych z potencjalnym Klientem?

Kompetencje? Doświadczenie biznesowe? Doskonały produkt? Tak, to są bardzo istotne aspekty… Jednak nasze ostatnie doświadczenia pokazują, że jest coś ważniejszego. Więc o co chodzi? O „uszy”!

Podczas kilku spotkań z potencjalnymi Klientami usłyszeliśmy, że jesteśmy pierwszą firmą, w trakcie postępowań sprzedażowych, która słucha a nie sprzedaje. To było coś niesamowitego, gdy na koniec spotkania otrzymaliśmy informację zwrotną:

Jako jedyni od początku spotkania pytaliście o Nasze potrzeby, problemy z jakimi się mierzymy na co dzień. Nie próbowaliście nam sprzedać gotowego produktu, do którego mamy się dostosować lub używać tylko dlatego, że jest dobry.

Jakież było zaskoczenie Klientów podczas drugiego spotkania, gdy prezentowaliśmy demo systemu do automatyzacji procesów biznesowych odnosząc się do wcześniej rozpoznanych potrzeb. W ekspresowym tempie zbudowaliśmy relacje i udowodniliśmy, że nie tylko wdrażamy dobry produkt do elektronicznego obiegu dokumentów, ale przede wszystkim dbamy, aby produkt był dopasowany do potrzeb Klientów.

Mając na pokładzie super ekspertów oraz elastyczną platformę Webcon BPS do budowania aplikacji Obiegu dokumentów – sukces zapewniony!!!


A co wg Was jest jeszcze ważne w pierwszych spotkaniach sprzedażowych?


Poznaj świat WEBCON BPS z

Obieg dokumentów, Automatyzacja procesów biznesowych, Optymalizacja procesów biznesowych, Portal pracowniczy, Elektroniczny obieg dokumentów, WEBCON BPS

Poznaj świat WEBCON BPS z

Obieg dokumentów, Automatyzacja procesów biznesowych, Optymalizacja procesów biznesowych, Portal pracowniczy, Elektroniczny obieg dokumentów, WEBCON BPS

Udostępnij artykuł