Większość z nas w obecnym czasie pracuje w trybie praca zdalna. W związku z tym, szukamy rozwiązań, które pozwolą organizacji na płynne przejście naszych procesów biznesowych z BackOffice/FrontOffice do Homeoffice. Szukamy wsparcia w systemach informatycznych na zagwarantowanie ciągłości pracy przedsiębiorstw.

Jakie są największe bariery dla organizacji w dobie COVID-19? To oczywiście utrudniony obieg dokumentów, wydłużony czas realizacji zadań, a niekiedy wręcz przerwany łańcuch procesu biznesowego.

Dlaczego tak się dzieje? Prosty powód. Kręgosłupem naszych przedsiębiorstw są pracownicy. Zasoby zawsze obecne „na wyciągnięcie ręki”, do których dostosowaliśmy procesy organizacji.

Jak uniknąć wykluczenia z rynku przedsiębiorstwa? Jak nie dopuścić do zatrzymania pracy organizacji? Jak wykonać zmiany w organizacji, które nie będą tylko przejściowymi na czas pandemii? Jak w dobie COVID-19, a także zbliżającego się kryzysu pozostać konkurencyjnym?

Jako autoryzowany partner WEBCON jesteśmy dostawcą systemu do elektronicznego obiegu dokumentów klasy BPM. Pomożemy Twojej organizacji wdrożyć pakiet ratunkowy na czas przymuszonej pracy zdalnej Twoich pracowników. I zapewniamy, że po ustaniu pandemii nadal będziesz chciał korzystać i rozwijać system z InnFlow.

Poznaj świat WEBCON BPS
z InnFlow

 

Wybrane procesy jakie proponujemy w pakiecie ratunkowym:

– obieg korespondencji / sprawy
– obieg faktury kosztowej
– wniosek do..
– elektroniczna lista obecności / wnioski o nieobecność
– i wiele innych, które zrealizujemy w ramach “zwykłych wdrożeń”

Jak realizujemy proces na przykładzie Wniosku o nieobecność:

  • Jako pracownik:
    • Wniosek składasz korzystając z aktualnych danych systemu Kadrowo – Płacowego
    • Obsłużysz wnioski o wszystkie rodzaje nieobecności
    • Przeprocesujesz nieobecności godzinowe, w dniach roboczych, w dniach kalendarzowych
    • Na etapie tworzenia wniosku uzyskasz niezbędne informacje o Twoich limitach i historii korzystania z nieobecności
    • Składając wniosek nie popełnisz błędu, szereg walidacji wyeliminuje cofanie wniosku do poprawy
    • Dostaniesz potwierdzenie email o wyniku akceptacji


  • Jako Przełożony/Dział HR:
    • Otrzymasz powiadomienia email o wnioskach do akceptacji
    • Wniosek możesz realizować również w aplikacji Outlook mając dostęp do wszystkich danych procesu
    • Nie musisz sięgać do systemu Kadrowego, wszystkie dane niezbędne do podjęcia decyzji masz na jednym ekranie (w aplikacji BPS, w Outlook, w telefonie/tablecie)
    • Procesowanie wniosku możesz wykonać w aplikacji mobilnej




  • Pulpity
    • Jako pracownik masz dedykowany Dashboard z Twoimi wnioskami
    • Jako Przełożony masz dedykowany Dashboard z wnioskami przypisanymi do Ciebie, informacją o nieobecnych pracownikach w danym dniu



Zachęcamy do śledzenia naszego bloga. W kolejnych publikacjach przedstawimy propozycję realizacji następnych procesów w Webcon.



Poznaj świat WEBCON BPS z

Obieg dokumentów, Automatyzacja procesów biznesowych, Optymalizacja procesów biznesowych, Portal pracowniczy, Elektroniczny obieg dokumentów, WEBCON BPS

Poznaj świat WEBCON BPS z

Obieg dokumentów, Automatyzacja procesów biznesowych, Optymalizacja procesów biznesowych, Portal pracowniczy, Elektroniczny obieg dokumentów, WEBCON BPS

Udostępnij artykuł